SYNAESTHESIS: Reappearing Focus

Nemokama transliacija internetu

Lapkričio 10 d. (perkeltas iš spalio 29 d.), 19:00, ŠMC

Vilniaus šiuolaikinės muzikos ansamblis
SYNAESTHESIS

Unsuk Chin. Allegro ma non troppo
Beat Furrer. Aer
Unsuk Chin. ParaMetaString
Beat Furrer. Ira-Arca
Beat Furrer. Spur

Jeigu pageidaujate grąžinti įsigytus bilietus į šį koncertą, rašykite el. paštu info@vilniusfestivals.lt
Tačiau jei nuspręstumėte bilietų negrąžinti, festivalis GAIDA būtų nepaprastai dėkingas, nes šiuo sunkiu laiku parama kultūrai ir jos kūrėjams, atlikėjams, organizacijoms yra labai svarbi. Tad Jūsų paramą labai vertinsime.

Festivalyje „Gaida 2020“ vienas ypatingas koncertas skirtas rubrikai „Žvilgsnis į meistrus“ – charizmatiškieji ansamblio „Synaesthesis“ atlikėjai (vad. Marta Finkelštein) rengia dviejų įžymių dabarties pasaulio kompozitorių ir pripažintų muzikinės kūrybos meistrų – Vokietijoje kuriančios korėjietės Unsuk Chin bei Austrijoje ir Šveicarijoje gyvenančio Beato Furrerio – ryškiausių kūrinių instrumentiniam ansambliui programą. Šių kompozitorių individualios kūrybos balsus sieja intensyvi garsinio audinio kaita ir daugiasluoksnė instrumentinė raiška. Tai formuoja savotiškas „dėmesio salas“, kurios sukuria ypatingai glaudų ryšį tarp atlikėjo ir klausytojo. Beato Furrerio „spur“ fortepijonui ir styginių kvartetui primena gaudynių sceną, kai instrumentai tarsi vejasi vienas kitą, į tą patį „kelią“ sugrįždami tik kūrinio pabaigoje. „Ira-Arca“ bosinei fleitai ir kontrabosui instrumentus paverčia „šešėlio šešėliais“, suliejant jų garsines „tapatybes“ į sunkiai atskiriamą vienį. „Aer“ klarnetui, violončelei ir fortepijonui remiasi antikine idėja apie „amžinąjį judėjimą, iš kurio gimsta pokytis“. Unsuk Chin „ParaMetaString“ styginių kvartetui ir juostai sujungia tradicinę keturių dalių kvarteto formą ir garsinius styginių instrumentų raiškos eksperimentus. Savo ruožtu, „Allegro ma non troppo“ perkusijai ir elektronikai – tai ploniausių tembrikos niuansų tyrimas.